Sunday, March 22, 2009

PERJUMPAAN MINGGUAN

Untuk perhatian semua ahli Kelab DEMI. Maklumat perjumpaan mingguan adalah seperti berikut:

Hari : Khamis
Masa : 9.00 malam - 10.30 malam
Tempat : Tapak Parking Blok B1 (asrama perempuan) sebelah Kafe baru.

Ini merupakan peringatan kepada semua ahli Kelab. Selepas ini, tiada pengumuman perjumpaan akan dibuat. Pengumuman hanya akan diadakan apabila perjumpaan Kelab DEMI dibatalkan sahaja. Untuk setiap perjumpaan, kehadiran akan diambil untuk rekod. Kepada sesiapa yang tidak dapat hadir ke perjumpaan, sila maklumkan kepada rakan ahli Kelab DEMI yang lain atau maklumkan kepada MT DEMI.

Untuk setiap perjumpaan, kita akan ada pengisian untuk memantapkan lagi mutu perdebatan setiap ahli. Kita juga akan berbincang mengenai isu-isu terkini dan hal ehwal semasa yang berlaku dalam negara. Jadi, diharapkan agar anda semua dapat memberikan komitmen dan berusaha untuk memajukan Debat UMT dan diri anda sendiri. Semoga dengan adanya komitmen semua pihak, segala aktiviti akan dapat dilaksanakan dengan baik. Majulah debat dalam peradaban!

p/s: perjumpaan mingguan ini juga penting untuk makluman mengenai sebarang aktiviti debat mahupun pertandingan-pertandingan lain seperti pidato, syarahan mahupun forum yang akan dijalankan.

0 comments: